A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) több hónapos kommunikációs kampányt indított, azzal a céllal, hogy belföldi utazásra ösztönözze a magyarokat.
Hegyes-tű
Az augusztus végéig tartó, Magyarország rád vár! - szlogennel indult kampány a hazai úti célok, kulturális és természeti értékek bemutatására fókuszál. A kampány célja, hogy mind több utazót győzzünk meg arról, hogy nemcsak Ausztriába, Horvátországba vagy az Égei-tenger partjára érdemes elutazni - fogalmazott a közleményben Guller Zoltán, a Magyar Turisztikai Ügynökség vezérigazgatója.
Egerszalóki sódomb
Az MTÜ a magyar háztartások utazási szokásait vizsgáló idei kutatása szerint, amennyiben lenne jobb minőségű, de elérhető árú szolgáltatás, és ha reklámoznák a kevésbé ismert, de érdekes helyszíneket, azaz a rejtett kincseket, akkor akár hosszabb időre is maradnának a családok egy-egy helyen. A felmérés szerint az is jelentős tényező, hogy van-e a helyszínen vagy a környékén fesztivál, kulturális rendezvény vagy tematikus út. Az országos kampány ezért kevésbé ismert belföldi, de érdekes helyszíneket mutat be és népszerűsít.
Fertő tavi cölöpházak
A kampány minden eddiginél nagyobb hangsúlyt helyez a digitális megoldásokra: külön kampányweboldalt indít és üzemeltet fedezdfel.itthon.hu címmel, valamint közösségi média aktivitásokat is tervez. Az ügynökség a legnagyobb nyári fesztiválokra is készül: a soproni Telekom VOLT Fesztiválon, a zamárdi Balaton Soundon vagy a budapesti Sziget Fesztiválon mobiltelefonon is könnyen elérhető bemutatókkal, 360 fokos interaktív túrákkal és egyéb digitális, például virtuális valóság megoldásokkal hívják fel az adott fesztiválra látogatók figyelmét a környéken lévő attrakciókra.
Kapcsolódó cikkeink:
Elveszett paradicsom a Mecsekben
Hazai tavak forró nyári napokra