Rangos nemzetközi díjat kapott Magyarország imázsfilmje

Magyarország tavaly ősszel debütált imázsfilmje a második helyezést érte el Európa legrangosabb turisztikai film- és multimédiaversenyén Berlinben: a Magyar Turizmus Zrt. megrendelésére készült rövidfilm a Tourism Media Award - Arany Városkapu turisztikai film- és multimédiaverseny szpot kategóriában lett díjnyertes.

Szerző:
MTI.hu
Fotó:
zhouxuan
Grand Parc
2014. március 17.

Magyarország tavaly ősszel debütált imázsfilmje a második helyezést érte el Európa legrangosabb turisztikai film- és multimédiaversenyén Berlinben: a Magyar Turizmus Zrt. megrendelésére készült rövidfilm a Tourism Media Award - Arany Városkapu turisztikai film- és multimédiaverseny szpot kategóriában lett díjnyertes.

A megmérettetésre minden évben a világ legnagyobb turisztikai vására, a berlini Internationale Tourismus Börse előtt kerül sor, a díjakat a vásár alkalmával adják át a győzteseknek.

A filmet készítő HG360 közlése szerint az új imázsfilm célja, hogy leszámoljon az eddigi, Magyarországról kialakult sztereotípiákkal, ezért a hagyományos gulyás-csárda-paprikás gondolatkör mellé további modern asszociációk kerültek, szem előtt tartva a fiatalabb korosztály számára vonzó szórakozási és kikapcsolódási lehetőségeket is. Ezek Magyarország kiemelt és a külföldiek számára legvonzóbb turisztikai termékei: Budapest, Balaton, konferencia- és egészségturizmus.

 



Az új imázsfilmet a londoni World Travel Market (WTM) kiállításon mutatták be először. A szpotok rendezője a magyar és üzbég származású, jelenleg Barcelonában élő Kostil Danila és Kostil Luka rendezői testvérpáros, a zenét Linczényi Márk szerezte.

Cikkajánló