Kampány a biztonságos utazásért
Közös kampányt indított a Magyar Turisztikai Ügynökség, a MOL, a MÁV és a Volánbusz. A cél, hogy mindenkiben tudatosítsák: itthon biztonságosan utazhatnak, és a koronavírus-járvány lecsengése után újra felfedezhetik Magyarország csodáit.
→ TovábbRád várnak Magyarország kevésbé ismert helyei
A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) több hónapos kommunikációs kampányt indított, azzal a céllal, hogy belföldi utazásra ösztönözze a magyarokat.
Továbbra is pörög a belföldi turizmus
A Szallas.hu évértékelője szerint 10 százalékkal bővült a hazai turizmus tavaly, amelyhez jelentősen hozzájárult, hogy 40 százalékkal nőtt a SZÉP-kártyás fizetések száma is. 2016-ban pedig hasonló, 9 százalékos bővülés várható.